پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225828
ايران ميزبان مسابقات جهاني سال 2017 ورزش دانش آموزي است
تاریخ انتشار : 1395/05/16 18:28:59
نمایش : 1176
رئيس فدراسيون ورزش دانش آموزي کشور گفت: ايران در سال 2017ميزبان 2 رشته ورزشي از مسابقه هاي جهاني ورزش دانش آموزان خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرشيد ارميان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا در شهرکرد افزود: اين دوره از مسابقه ها در 2 رشته توپي واليبال و فوتبال در شهريورماه سال آينده برگزار مي شود.

به گفته وي، براساس برنامه ريزها، امسال و سال آينده بيشترين اعزام تيم هاي ملي دانش آموزي به مسابقه هاي خارج از کشور را خواهيم داشت.

وي اعزام سه تيم ملي دانش آموزان به مسابقه هاي جهاني را از برنامه هاي نهايي فدراسيون ورزش مدارس اعلام کرد و گفت: امسال تيم هاي فوتسال، واليبال و بسکتبال به نمايندگي از جمهوري اسلامي ايران به مسابقه هاي برون مرزي اعزام مي شوند.

ارميان اظهار کرد: براساس رايزني هاي انجام شده براي نخستين بار قهرمانان دووميداني کار دانش آموز کشور به مسابقه هاي برون مرزي در سال 2017 اعزام مي شوند که هم اکنون در حال رايزني براي اعزام قهرمانان دو وميداني کار دانش آموزان دختر هستيم.

رئيس فدراسيون ورزش دانش آموزي ايران، کيفيت بخشي مسابقه هاي دانش آموزي از مدارس را يکي از مهم ترين برنامه ها و اولويت هاي سال تحصيلي 95-96عنوان کرد و گفت: طرح مدرسه قهرمان از سال تحصيلي آينده در مدارس کشور اجرا مي شود.

ارميان اظهار کرد: در اين طرح هفت رشته ورزشي قهرماني توپي و راکتي از جمله واليبال، هندبال، فوتسال، فوتبال، بسکتبال، تنيس روي ميز و بدمينتون در مدارس به صورت قهرماني برگزار مي شود.

وي گفت: رشته هايي مانند دو و ميداني و ژيمناستيک که در کانون هاي آموزش و پرورش انجام مي شود به صورت کانون قهرمان برگزار مي شود.

به گفته وي، با اجراي طرح مدرسه قهرمان و کانون قهرمان از سطح مدارس و شهرستان ها زمينه کيفيت بخشي به مسابقه ها افزايش مي يابد.

رئيس فدراسيون ورزش دانش آموزي ايران به منظور شرکت در سي و سومين دوره مسابقه هاي قهرماني دو و ميداني دانش آموزان پسر و بيست و هفتمين دوره مسابقات دو و ميداني دانش آموزان دختر سراسر کشور به شهرکرد سفر کرده است.

اين دوره از مسابقه ها در 2 گروه دختران و پسران مقاطع تحصيلي ابتدايي، متوسطه اول و دوم از 10 تا 28 مردادماه در مجموعه ورزشي شهداي دانش آموز شهرکرد برگزار مي شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html